czwartek, 14 kwietnia 2016

Na kolorowo!



Witam! 
Na wstępie chciałam przeprosić za moją dość długą nieobecność na blogu. Pisałam Wam już ostatnio że mam dosyć sporo nauki akurat w najbliższych dniach i nie zmieniło się to do tej pory, nie wiem kiedy to ustąpi, ale wiem, że to niestety przez to troszeczkę zaniedbuję bloga :(
Obiecuję poprawę a dla Was mam kolejne wiosenne paznokcie!


Pazurki wykonane na mojej naturalnej płytce. Chciałam coś wiosennego, lecz nie mogłam zdecydować się na jeden konkretny kolor, postawiłam więc na pastele w czterech różnych kolorach, aby rozweselić sobie dłonie :) 
Wzorek wykonany ręcznie stylografem, który pokochałam i na chwilę obecną nie wyobrażam sobie żadnego precyzyjnego wzoru bez jego użycia. 



Użyte kolory (Semilac):
022 Mint
056 Pink Smile
044 Intense Blue
023 Banana
001 Strong White 



W następnej notce postaram się przybliżyć Wam, w jaki sposób wykonać manicure hybrydowy samemu w domu! :)
Do następnego!


10 komentarzy:

  1. Ładnie zdobienie :)
    Takie wiosenne :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is the perfect spring mani. Beautiful! Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog I always follow back for sure. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne, takie kolorki kocham :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne <3 aż zazdroszczę ;D
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne paznokcie :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely nails :))

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne paznokcie, masz talent!
    Ja nie potrafię nawet dobrze pomalować paznokci zwykłym lakierem, a co dopiero hybrydy :"D
    To dla mnie w ogóle jakaś inna, odległa bajka :D
    Obserwuję ☆
    www.to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja!